Συνάντηση του Προέδρου της ΕΣΕΕ κ. Γ. Καρανίκα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή κ. Λ. Ζαγορίτη

Συνάντηση του Προέδρου της ΕΣΕΕ κ. Γ. Καρανίκα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή κ. Λ. Ζαγορίτη

Δελτίο Τύπου

Θέμα: Συνάντηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, κ. Λευτέρη Ζαγορίτη, με τον Πρόεδρο της Ε.Σ.Ε.Ε. κ. Γιώργο Καρανίκα.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, συναντήθηκε την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου, με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.), κ. Γιώργο Καρανίκα. Στη συνάντηση παρέστησαν, η Αναπληρώτρια Συνήγορος και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, κ. Αθηνά Κοντογιάννη, ο Διευθυντής Νομικός Σύμβουλος της Ε.Σ.Ε.Ε. κ. Αντώνης Μέγγουλης και η Διευθύντρια του Επιστημονικού συμβουλίου του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ.) της Ε.Σ.Ε.Ε., κ. Βάλια Αρανίτου.

Μετά τη συνάντηση ο κ. Ζαγορίτης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Η συνάντηση με τον πρόεδρο της Ε.Σ.Ε.Ε., κ. Καρανίκα, και τους συνεργάτες του, πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικά καλό κλίμα. Συμφωνήσαμε να υπάρξει στενότερη συνεργασία για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξωδικαστική επίλυση των διαφορών που προκύπτουν μεταξύ καταναλωτών και εμπορικών επιχειρήσεων. Συμφωνήσαμε, ακόμη, για την περαιτέρω ενδυνάμωση των διαδικασιών διαμεσολάβησης, την ενίσχυση της διαφάνειας στις διαδικτυακές συναλλαγές και την αντιμετώπιση των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών που παραβιάζουν την εθνική και κοινοτική νομοθεσία. Η σημερινή μας συνάντηση, συμβάλει στη λειτουργία, μιας αγοράς με καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών, στο πλαίσιο του υγιούς ανταγωνισμού, ο οποίος ενδυναμώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών και τελικά λειτουργεί προς όφελος και των καταναλωτών και των επιχειρήσεων».

Από την πλευρά του ο κ. Γιώργος Καρανίκας δήλωσε:
«Για το εμπόριο οι καταναλωτές αποτελούν τον κρίσιμο και απαραίτητο σύμμαχο. Σε αυτή τη λογική μια συνάντηση με το Συνήγορο του Καταναλωτή κύριο Λευτέρη Ζαγορίτη ήταν κάτι περισσότερο από χρήσιμη. Η Ε.Σ.Ε.Ε. ενημερώθηκε αναλυτικά για τις πολύπλευρες δράσεις του Συνηγόρου του Καταναλωτή καθώς και του Ευρωπαϊκού Κέντρου του Καταναλωτή. Αυτό όμως που θα πρέπει να σημειώσω είναι το γεγονός ότι το 83% των περιπτώσεων έχει επιλυθεί σε εξωδικαστικό επίπεδο. Θεωρώ ότι αυτή η συνάντηση ήταν μόνο η αρχή μιας μελλοντικής και εποικοδομητικής συνεργασίας».

Share this post